13 August 2010

Satu Permulaan Yang Baru


Salam semua pembaca,
Ini sebenarnya adalah pertama kali saya membuat blog! Sebelum ini saya selalu mendengar dan melihat sahaja orang lain mempunyai blog sendiri dan saya mungkin belum berminat untuk memiliki blog sendiri. Mungkin kerana saya adalah seorang yang malas untuk menulis dan meng’update’ sesuatu dengan kerap. Saya lebih selesa dengan sesuatu yang saya buat hanya sekali tetapi hasil atau perjalananya berpanjangan. 
Seperti sebelum ini saya memang sudah menghasilkan website dan page yang hanya perlu dilakukan dan ditulis sekali sebulan, atau sekali setahun! Sepanjang pengalaman saya menghasilkan laman web, memang sambutan cukup memuaskan walaupun tidak memberangsangkan, tapi saya berpuas hati atas respon yang diberikan oleh pengunjung yang datang ke laman saya. Ini kerana saya membuat laman web yang berunsurkan pendidikan atau pelajaran dalam sesuatu perkara. Contoh satu web yang saya telah hasilkan:
 http://www.kodgitar.webs.com <– sekiranya sudi, lawatlah sekarang! hehe..
Walau apa pun, saya kini sudah memiliki blog sendiri dan mungkin tengah mencuba-cuba dan memerapkan diri untuk meminati dalam penghasilan blog ini. Lagipun saya bukanlah pandai atau pakar dalam bidang penulisan, jadi saya akan cuba untuk menulis dengan perkara yang mudah difahami oleh pembaca. Sampai sini saja untuk hari ini, sekian.

No comments: