04 April 2011

Jalan-Jalan Hari Minggu

Sempena hari ini ialah hari cuti Ahad, aku dah isteri telah merancang untuk pergi ke rumah baru aunty kepada isteriku. Rumah tersebut baru sahaja siap dan barangan rumah pun masih lagi belum habis dipindahkan. Jadi aku malas nak menulis panjang, biar aku tunjukkan saja gambar yang aku ambil pada hari tersebut.

isteriku yang sedang menanti aku baru keluar dari rumah
tunggu enjin panas dulu

yeay! dah sampai pun

keadaan kawasan perumahan baru yang tenang


permandangan dari depan rumah

ruangan tamu dan dapur dari pandangan pintu masuk

ini pula ruangan santai dilengkapi kerusi sofa boleh ubah menjadi katil segera

ruangan dapur makan ala' bar


ruang tamu depan
Setelah agak lama singgah di rumah tersebut, sempat makan tengahari dan berehat santai seketika, sebelum sampai ke rumah sempat pula aku dan isteri melabuhkan diri di Secret Recipe cawangan Sibu minum petang la pula.


ruang makan di Secret Recipe Sibu

mmm.. nak pilih makanan ke baca menu?

inilah menu minum petang yang ringkas
 









Itu sajalah secebis sajian yang tidak seberapa dari blog saya pada hari ini. Terima kasih sudi membaca dan semoga anda jangan jerak* melawat blog ini lagi.

*Jerak(Sarawak) = Jemu / Menyesal(BM)

No comments: